Saturday, October 8, 2016

Sbi Online Trading Review

Die Beste 3-in-1 Handelsrekening in Indië Stock Market - Ičići, HDFC, SBI, Kotak Ons kan jou help om die regte makelaar vir jou handel behoeftes te vind. Die 3-in-1 rekening bestaan ​​uit 3 afsonderlike rekeninge oop saam insluitend 'n bankrekening ( 'n normale bankrekening waar jou geld woon), 'n Handelsrekening (a aandelemakelaar rekening wat jou toelaat om handel te dryf in aandele, FO ens segmente) en 'n Demat rekening (dit hou die ekwiteitsaandele gekoop deur jou). 3-in-1 rekening Bankrekening Handelsrekening Demat Rekening Die skoonheid van 3-in-1 rekening is gesluit transaksie tussen hierdie drie rekeninge. Dit bied ook 'n wye verskeidenheid van belegging produkte onder hierdie rekening. Wanneer die rekeninghouer koop aandele deur Handelsrekening die geld te kry outomaties gedebiteer vanaf die redding van bankrekening en deel word outomaties gekrediteer na die Demat rekening. Net so wanneer aandele verkoop deur middel van handel rekening die geld kry toegeskryf aan die bankrekening en aandele van Demat rekening onttrek. Die geld bly in jou bankrekening kan gebruik word soos enige normale bankrekening (maw jy kan trek dit met jou debietkaart). Terwyl die koste van die saak is oor die algemeen 'n hoë met die maatskappye wat 3-in-1-rekening, die moeite vrye belê en geïntegreerde finansiële oplossing te bied unieke voordele. Hierdie rekeninge is veral goed vir mense wat belê in die aandelemark vir langtermyn basis of mense wat nie omgee om te betaal 'n bietjie meer makelaars vir die moeitevrye diens. As jy 'n beginner in die aandelemark of 'n belegger in die mark (nie 'n gereelde handelaar) dan is hierdie tipe van rekening word sterk aanbeveel. Ander voordele van 3-in-1 rekening sluit in: Belegging en handel in Equity Investment in IPO s Online Mutual Fondse belegging Afgeleide Trading (Trading in Toekomsstudie O) spaarrekening kan gebruik word as 'n normale bankrekening Versekering, NPS, Belasting Dienste vele meer finansiële dienste Baie aandele makelaars in Indië wat ook bankfasiliteite deur daar moedermaatskappy, bied 3-in-1-rekening. Sommige van die gewilde makelaars sluit Ičići Bank, HDFC Bank, Standard Chartered Bank, IDBI Bank Bpk, HSBC InvestDirect, Kotak Securities, Axis Bank en SBI. Ičići 3-in-1 handel rekening is die oudste en mees gewilde diens wat deur Ičići Bank. Daar sterk netwerk van takke maak hierdie rekening baie aantreklik. HDFC 3-in-1 handel rekening is nog baie gewild en ewe goeie diensverskaffer. SBI 3 in 1 rekening en Standard Chartered 3 in 1 rekening is verskaf ook goeie belegging opsies. Vir meer inligting oor die dienste wat deur hierdie maatskappye dienste weet, is daar resensies, klagtes en waardering besoek die makelaar blaai deur die skakel hieronder: Let wel: As jy reeds 'n besparing bankrekening of Demat rekening, kan dit gekoppel word aan handel rekening te maak dit 3-in-1 handel rekening. Gradeer hierdie artikel wil ek om te belê in die aandele in die langtermyn basis. mag ek weet watter opsie is meer vir my beter 1. hierdie Ičići 3 in 1 rekening 2. afslag makelaar 3. enige ander aandelemakelaar waar ek nodig het om die Demat en handel rekening vir meer voordeel te open. Ek bedoel ek hoef nie meer Comissions betaal. soos ek koop aandele en hou vir baie lang termyn van byna 5 tot 10 jaar 6.1. Forum Modulator 8 April 2016 22:42:41 IST 1. As jy 'n persoon wat ondervinding in beleggings / handel in die aandelemark het en nie die hand hou nie nodig, afslag makelaars is die beste. Hulle don t enige Abel en hul makelaars koste is die laagste. Maar dit verg 'n bietjie werk aan jou kant, insluitend die oordrag van die geld uit jou rekening te makelaars rekening ens 2. As jy 'n beginner is of wil baie maklike manier om te belê in die aandelemark Ičići is die opsie. Daar 3-in-1 rekening bied baie maklike manier om handel te dryf / belê in die aandelemark. Dit gee jou ook 'n wye verskeidenheid van opsies om te belê in FD, effekte, Mutual Fondse, versekering produkte ens onder een webwerf. Maar natuurlik moet jy premium prys (hoër makelaars en Abel) betaal vir hierdie gerief. Hoop dit sal help. Post Nuwe boodskap Upstox Trading Platform deur RKSV - Review, Vrae en Detail Ons kan jou help om die regte makelaar vir jou handel behoeftes te vind. Wat is Upstox Upstox is die verhandelingsplatform wat aangebied word deur RKSV. die gewilde afslag makelaar offer Equity, kommoditeit en valuta produkte handel dienste op BSE, NSE en MCX. Dit is gebou op die top van Omnisys NEST OMS (Orde Management System). Upstox maak dit baie maklik om bestellings te plaas deur middel van mobiele of webblaaier. Dit is vinniger en vrye handel platform. Upstox is die Mobile en Webwerf gebaseer verhandelingsplatform bied handel, analise, kartering en nog vele meer ryk handel funksies. Trading word aangebied op al aandelebeurse die. Vir meer inligting oor Upstox weet, besoek volgende bladsye: Wat is jou bedoeling met vrye handel met behulp van Upstox RKSV bied absoluut gratis handel rekening en vrye handel in Equity aflewering segment deur Upstox verhandelingsplatform. Gratis handel is slegs beskikbaar in Equity aflewering segment. Dit is ongelukkig nie beskikbaar vir intraday of F O handel. Daar is geen sagteware gebruik fooi. Jy moet nog DP veranderinge te betaal. Hoekom RKSV bied makelaars vrye handel Hoe RKSV geld maak deur die aanbied van gratis ambagte makelaarsloon vrye handel is slegs beskikbaar in Equity aflewering segment. Hierdie segment is gewild onder beginners en langtermyn beleggers. F O is die hoofbron van verdien vir afslag makelaars soos RKSV. Met gratis aflewering handel, is RKSV probeer om meer kliënte wat uiteindelik sal handel in ander segmente insluitende intraday en F O en betaal makelaars aan te trek. Wat is die verskil tussen Upstox en Upstox Pro Upstox is beskikbaar in twee weergawe: Upstox (of Upstox Basiese) - Upstox bied basiese handel funksies in Equity aflewering segment deur middel van mobiele en webwerf. RKSV doesn t enige makelaars (geen verskuilde koste) te verander vir beurs in Equity aflewering segment met behulp Upstox. Upstox Pro - Upstox Pro is die groot verhandelingsplatform vir gereelde handelaars handelaars wat handel in intraday en F O segmente. Saam met die standaard funksies in Upstox, Upstox Pro bied voorraad soek, te ontleed, te handel, en monitor aandele, geldeenhede, F O, en kommoditeite met slegs 'n paar klik. Upstox Pro bied vooruit kartering vir professionele handelaars vir tegniese ontleding. Dit bied ook 'n wye verskeidenheid van aanwysers, grafiek tipes, data ryk gebruikerskoppelvlak. Ek gebruik NEST verhandelingsplatform wat deur RKSV. Moet ek om te skuif na Upstox In kort termyn, No. in 'n lang termyn, Ja. Van nou af, dit is aan die gebruikers te beweeg. Maar as Upstox bied ryk gebruikerskoppelvlak, dit maak baie sin vir kliënte wat gebruik maak van mobiele of webblad gebaseer handel te skuif na Upstox. Maak Upstock bied handel terminale Upstox kom nie t het installeer exe gebaseer handel terminale. Dit net 'n mobiele en web verhandelingsplatform. Maar RKSV het planne om 'n ten volle funksionele handel terminale in die toekoms te bou. Is dit veilig om handel te dryf op Upstox Ja, dit is so veilig as nes. Al die bestellings is eintlik verslaan al NEST OMS (Orde Management System). NEST OMS is Omnisys produk gebruik word deur baie makelaars in Indië. Nuttige artikels: SBI Kliente Nommers Die bank staat van Indië is een van die voorste banke genasionaliseer van Indië. Dit het reeds in werking vir baie jare en het ook ontwikkel in 'n verskeidenheid van maniere. Daar het 'n verandering in die beskikbaarheid van dienste en fasiliteite wat nou beskikbaar in Indië te bank kliënte gemaak het. Daar is verskeie vlakke van leiding en monitering wat gedoen word om hulle te help om hul finansiële hulpbronne beter te bestuur. Oor die afgelope paar dekades die groei van private bankwese en die bekendstelling van 'n doeltreffende persoonlike dienste is ook geïnisieer veranderinge in die bedrywighede genasionaliseer banke. En onder hulle Staat Bank van Indië het 'n leier in die totstandkoming van persoonlike en doeltreffende fasiliteite vir die beskermhere en rekeninghouers is. Tussen die verskillende dienste wat deur SBI ingevoer in die afgelope paar jaar met betrekking tot kliëntediens is soos volg. Kliëntediens-afdeling Kredietkaart departement Online transaksies en fondse oordrag 24 uur telefoon bankdiens Mobile bankdiens Online Demat handel SBI onderlinge fondse Dit is net 'n paar van die maniere waarop die bank probeer om uit te reik aan sy kliënte op 'n manier wat van sou wees ware hulp aan hulle. Daar is gespesialiseerde dienste wat beskikbaar is vir NRIs ook wat verseker 'n veiliger hantering van geld en in hul beste belang. SBI Kliente Daar is 'n nuwe klem op die beskikbaarheid van kliëntediens dienste vir al die kliënte en beskermhere van die Staat Bank van Indië. Dit is 'n afdeling wat verder onderverdeel word in verskillende afdelings van bedrywighede. Hierdie bestuurders sal 'n geheelbeeld van 'n probleem wat die gesig gestaar deur 'n rekeninghouer te neem. In dit wat jy kan toegang tot volledige inligting van 'n produk of diens van die bank om selfs 'n klag oor die wanfunksies van 'n diens in 'n gebied van jou bank ervaring. Die bestuurders sal nie net 'n nota daarvan, maar ook sorg vir 'n volledige oorsig van die situasie. Jy sal ook in staat wees om 'n oplossing vir hierdie binne die minste moontlike tyd te kry. Wat is selfs beter is dat dit in orde vir jou probleem of 'n ondersoek alles wat jy nodig het om gebruik te maak aanspreek is 'n aantal. Daar is 'n enkele telefoonnommer beskikbaar vir alle kliëntediens probleme en navrae. Dit maak dit moeitevrye veral vir individue wat senior of swak. Jy kan die nommer te bel en dit sal 'n tolvrye oproep wees. Dit beteken dat jou telefoon maatskappy sal jy vir hierdie oproep. Die hele Indië tolvrye nommer is 1800 180 teen ongeveer 1290 SBI tolvrye nommer die tolvrye nommers vir 'n paar ander stede is soos volg. 1800 11 22 11 (Tolvrye van BSNL / MTNL landlyne) 080-2659 9990 (ander lyne) 1800 425 3800 (toeganklik vanaf landlyne en selfone) Mumbai - 1600 22 8866 Delhi - 1800 11 4545 Kolkata - 1800 345 3455 Daar is 'n doeltreffende en vriendelike uitvoerende aan die ander kant wat pasiënt in die aanhoor van jou probleme en kwessies en bied ook 'n volledige oplossing binne no time at all. Bel hulle as jy jou kredietkaart verloor of net wil die nuutste rentekoerse in vaste deposito's wat gegee word te leer ken. Daar is plaaslike nommers wat toegeken aan elke staat in die land. Daar is SBI takke oor die hele Indië en daar is 'n aparte getal wat beskikbaar is vir jou toestand sal wees. Dit is ook beskikbaar in die amptelike webwerf van die bank. In die geval don jy t dit net inteken op statebankofindia en klik op beskikbare skakels soos kontaksentrums om die getalle maak. Daar is ook 'n hele Indië hulplyn nommer beskikbaar op die terrein van waar jy die gewenste kliëntediens nommer kan kry vir jou toestand. Die hulplyn nommer is tolvry en dus gratis. SBI Griewe Cell Daar is 'n spesifieke sel of departement wat geskep is om spesifieke dienste aan enige grief of klagte dat 'n kliënt te spreek. Daar is verskeie redes vir beskermhere van die bank probleme ondervind in die uitvoering van hul bank werk. Daar is geen so 'n vereiste vir 'n bankier met SBI om te gaan na hul tak of aan die bestuurder vir hierdie. Hulle kan net noem die getal en rapporteer die probleem dat hulle in die gesig staar. Daar is nog 'n nuwe benadering wat die Staat Bank van Indië met gekom. Hul senior amptenare sal binnekort beskikbaar om klante en kliënte te voldoen aan hul individuele probleme te luister en probeer om vinnige oplossings te verskaf. Selfs in die geval van moeilike probleme wat die bank sal verseker dat die oplossing bereik word waar is aanvaarbaar en op deur hul kliënte ooreengekom. Om die grief sel beskikbaar vir al hul klante SBI het reeds hierdie grief selle in stede soos Mumbai, Delhi, Kolkata, Chennai, Ahmadabad, Bangalore, Bhopal, Chandigarh, Guwahati, Hyderabad, Lucknow, Patna, Thiruvananthapuram en Bhubaneswar maak. En dit is nie al nie. Daar is 'n verdere proses van toenemende grief selle wat op kom in ander stede, sowel met 'n doel uit te reik na 'n breër spektrum van kliënte basis. Na wat verneem word deur die bank owerhede dat die verhoogde omvang van bedrywighede van die bank uit versprei na alle dele van Indië wat ook dorpe, kleiner dorpe en selfs afgeleë plekke. So is daar probleme vir hul kliënte in hierdie plekke te wat nodig met dieselfde belang aangespreek moet word, sal wees. Dit is ook verstaan ​​op SBI dat 'n groot deel van die bank van die moderne Indiërs uit deur die internet uitgevoer word. Met die oog op die dienste van die grief sel toeganklik te maak hulle is daar ook die beskikbaarheid van e-pos-ID's in die onderskeie stede. Die ID vir die amptelike webwerf van die bank is sbi. co. in/index. htm. Daar is ander hulplyn ids wat operasionele is vir ander stede soos volg


No comments:

Post a Comment