Wednesday, September 7, 2016

Online Trading Kursus Toronto

Aanlyn handel natuurlik 'n wenner Jy sien net my koop voorraad. Geen groot deal. Ek voel soos die E-Handel baba (hy is nou ontbinde in Kanada, maar baie sterk in die VSA). Moet ek melk dribbel af my ken ek gekoop 10 aandele van Intel op die NASDAQ by 23.09 in die Online Trading Akademie se (OTA) professionele handelaar Deel 1 kursus. Om ons voete nat is ons oefen handel met 10 grootkapitalisasie-aandele wat was, vir die grootste deel, geklassifiseer as stadige hardlopers. Plus, dit was 'n dag toe die markte gaan sywaarts nie veel doen. Jy moet al die funksies van jou verhandelingsplatform en hoe om dit te gebruik ken. Dit is 'n goeie dag om te oefen. Op die derde dag van die kursus, deelnemers kry om lewendige markte handel te dryf oefen koop en verkoop van beide lang posisies (koop van 'n voorraad met die bedoeling van hang aan dit vir die langtermyn, met die verwagting dat dit sal optrek in waarde) en kort posisies (verkoop voorraad jy don t het dit gedoen op marge om dit terug te koop later, hopelik teen 'n wins), en die opstel van keerverliesopdragte. Artikel Voortgesette Onder Goed, tyd om te verklaar: Ek was 'n gas van die Online Trading Akademie. Hulle het my toegelaat om die kursus by te woon, ter waarde van 2500, gratis. Eintlik is uitgenooi ek myself oor want na drie jaar van skryf by The belê en aanlyn handel klop, het ek gedink lesers nuuskierig wees om te weet wat 'n pro handelaar kursus leer. Hier is die basiese uitgangspunt: aanlyn handel is 'n vaardigheid wat aangeleer kan word en dus geleer. Ja, sommige mense het meer agtergrond in wêreldmarkte. Ja, sommige mense is vinniger leerders. Ja, sommige mense het 'n aanleg vir dit, gee hulle 'n voorsprong. Aanlyn handel is eenvoudig, maar dit is nie maklik nie, sê Ron De Apollonia, hoofbestuurder van die Online Trading Akademie se Toronto kantoor. Artikel Voortgesette Onder As dit maklik was, sou ek waai vir julle van my jag en jy D waai terug van jou jag, sê hy wrang. Maar as jy die veronderstelling dat vir enige professie 'n onderwyser, ingenieur, dokter, werktuigkundige, elektrisiën te aanvaar, of loodgieter jy onderwys en opleiding nodig het, waarom wouldn t weer dieselfde wees nie geld vir aanlyn handel Logiese, geen geval in punt: Ons klas het 24 studente (waaronder drie vroue), en ses van hulle is weer die neem van die klas. Almal kry hul eie handel stasie kompleet met data voer van e-Signal. Plus, die Online Trading Akademie studente in staat stel om weer te neem enige van hul klasse, enige plek in die wêreld, gratis. Die kursus dek noodsaaklike handel vaardighede insluitend risikobestuur korreleer die algemene mark met sektore en voorraad aktiwiteit vooruit, die identifisering en gebruik te maak van momentum kies realistiese toegang en uitgang punte en bewus te wees van die gedrag van die mark-makers. Die kursus kos 'n baie goeie werk van vertel dit soos dit is. Gebrek aan puffery is 'n goeie ding wanneer jy weer praat oor mense se kontant rekeninge en RRSPs. Die hartseer waarheid is dat dié bedryf is vol verskaffers wat belowe om die swaar werk uit online beurs: hier is ons maklik om te volg, 3-stap formule of hier is ons sagteware wat handel dryf vir jou. Onthou altyd: As dit te goed lyk om waar te wees, is dit waarskynlik. Die beste handelaars het 'n 65 persent gemiddeld sê Rehman Moledina, 'n OTA instrukteur en 'n 12-jaar handel veteraan. Verwag voor uit te kom op elke handel is eenvoudig onrealisties. Die nommer een beginsel van aanlyn handel is risikobestuur: hou wat jy het. Die tweede beginsel van sukses in aanlyn handel is om groot verliese te beperk, terwyl jy leer, sê Moledina. Hoe het ek met die Intel voorraad ek klaar die dag tot 75 sent. Dit is duidelik dat ek moet meer oefening. Brampton man wat valuta handel geleer gaan na die tronk Mahmood, wat van hoërskool gegradueer het, val uit die universiteit na 'n jaar. Hy werk as 'n opsigter, parfuum verkoper en sekuriteitswag, en dan het opleidingskursusse by die Market Handelaars Instituut in Florida. Hy kortliks gewerk as 'n verkoopsman by die Instituut voor die aanvang van Forex hier. Die maatskappy is nie geregistreer as 'n skool en didn t bied sertifikate wat gewys het studente aan sekere kwalifikasies. Mahmood, wat in 2008 aangekla ná 'n ondersoek deur die Kanada Inkomste Agency (CRA), blameer adviseurs vir sy belasting foute en bygevoeg hy was die vir hulle vertrou. Getuienis by die verhoor het Mahmood beheer bankrekeninge in verskillende lande, opgeneem maatskappye, verhandel geldeenhede op die internasionale markte en operatecd 'n belegging bestuur sake. gesê Crown aanklaer Connie Zary in haar finale voorleggings aan die einde van die verhoor. Mahmood het ook die hof sy besigheid voortdurend geld verloor en hy het om te leen van vriende en familie. Maar Zary het hy opgemerk meer as 150,000 aan liefdadigheid geskenk gedurende dieselfde tydperk. Zary gesoek tronkstraf van drie tot vier jaar plus die 687,000 boete en betaling binne twee jaar. prokureur Verdediging Stacey Taraniuk versoek om 'n voorwaardelike agt-maande vonnis en die betaling van 475,000 of 100 persent van die belastingontduiking meer as 10 jaar. In sy uitspraak, Lemon het gesê daar was geen noemenswaardige versagtende faktore wat die lengte van Mahmood se vonnis sou raak omdat hy geen berou getoon het of enige terugbetaling. Hy het beklemtoon dat die saak 'n beroep vir 'n tronkstraf tot ander individue daarvan weerhou dodging hul belasting verpligtinge teenoor die regering. die regter gesê. Lemon ooreengekom met die verdediging vir 'n tydperk langer betaling van die boete. Die regter het gesê Mahmood, wat ook betrokke was by 'n goue handel besigheid, waarskynlik vol vermoë om die boete te betaal nou maar hy wasn t seker bo redelike twyfel. Online Trading Akademie - my ervaring as ek belowe van die ander groot draad: Questrade, ek geregistreer is en voltooi die 7-dag-kursus by Online Trading Akademie. Ek het my woord bewaar. Ek het die 7-dag: tradingacademy / kursus. Al-Trader. aspx en ja, die koste is soos geadverteer op die webwerf. Meer oor die koste en waarde later. Dit is 'n skool, hulle leer jy die vaardighede en gereedskap. Hulle don t belowe jou om ryk te word of verdien 110. Instrukteur. Ek sal hom bel mnr R. Dit is moeilik om 'n persoon te som, maar eenvoudig gestel, hy ongelooflike was. Hy is een van daardie vinnige, pittige, vinnig, slim, mooi ouens dat julle kan weet van. Hy gebruik om te werk aan kommersiële ondernemings (meer as 10), te danke aan sy ongelooflike persoonlikheid, intelligensie, het hy baie hoog mense, uitvoerende hoof se banke, firmas, ens mnr R sal alle vrae beantwoord, 'n goeie en dom vrae. Een van die studente was duidelik daar nie te luister nie, maar mnr R steeds sy vrae beantwoord (Ek wouldn beslis t het). In plaas van die skryf van finansiële formule s af op die bord (bv. Die BBP, ATR.) Sou hy hulle aflei van nuuts af. OMG. Sy wil toe ek aan die Universiteit, 'n slim kind kom nie t memoriseer fisika vergelykings, maar afgelei hulle uit niks. Geezz. Mnr R het ons meer as 40 ware lewensverhale, wat werklik gery die punt om elke ding wat hy kon praat. ESP. kinders waar mense foute gemaak, sy kliënte dat miljoene saam met hom by sy ou werk het. Hy het ook vir ons eie persoonlike ambagte, en waarom hy dit gedoen het, en die mens, moet hy 'n miljoenêr wees teen hierdie tyd, met sy GOOG, AAPL, en BIDU ambagte alleen. Maar hy alles, geldeenheid, opsies, ens speel Hy is om ons te vertel hoe die Japanese Yen was heeltemal te hoog, hy is al kortsluiting dit vir weke, het ons grafieke vir bewys, dan op die Sun / Do nag, Bank van Japan aangekondig hulle purposesly afgedruk die Yen (Ek is seker julle het gehoor van hierdie). Heilige wins Batman. Sy leerstellings het waar geword 100. Maar gegewe al die bewyse dat hy ons gewys, ek shouldn t verbaas wees, maar nog steeds. Aangesien dit in aksie is indrukwekkend. Ek is seker hy het 'n mooi bundel is daar weer. Dus, mnr R is eenvoudig 'n ongelooflike man. Hy gee om vir die studente, en hy is te vriendelik. Geen wonder dat hy so baie vriende. Hy belowe om te reageer op al ons e-pos, miskien laat, maar hy wil. En hy is getrou aan die woord. Ek e-pos hom soos 3 weke gelede, nooit van hom gehoor het, dan skielik 'n paar dae gelede, kry ek sy antwoord. Dankie. Natuurlik, het ek hom die hoogste punte op die evaluering aan die einde, ek dink almal in my klas het so goed. Klas Klas begin op 'n Saterdag, 09:00. Kortom, hulle leer hoe om dag handel aandele deur onderrig jy tegniese handel vaardighede. Hulle het ook baie ander vaardighede, konsepte, sodat jy dit voltyds 'n inkomste te verdien kan doen. Begin op Maandag, met behulp van die inligting wat ons geleer was op Sat en Son, almal ambagte vir ware met die regte geld vir 2 sessies elke dag. Elke sessie was ek dink 2 uur Maar wanneer jy die handel, kry jy opgewonde of senuweeagtig of gemors deur te kliek op die verkeerde knoppie, die tyd vlieg deur so vinnig, dit lyk soos 10 minute. Soos geadverteer op hul webwerf, handel jy met die skool se geld. Die instrukteur sit ons op deur te gaan deur 'n lys van MOET DOEN s elke dag voor jy handel. Wys ons wat inligting wat ons nodig het om aandag aan wat is op / af gegradeer, sektor-analise, ens te betaal sodat ons 'n gevoel van wat die mark sal wees soos vandag vir verhandeling kan kry. Jy kan 'n lang of kort op 10 aandele wat hulle gee jou gaan. Jy kan net koop 10 aandele Max, en hou 1 voorraad Max op 'n slag. Jou stop is 10 sent. So dinge is redelik styf en dit was moeilik om geld te maak. Jou doel is om 0.10 wins te kry en uit te gaan. Herhaal. Dit is moeiliker as wat dit lyk. My eerste dag, ek totale wins was soos 0.60. Toe die res van die week, ek verloor soos 6.00 totaal. As gevolg van nie in staat is om te gebruik en al die dinge wat ek vyf geleer om te kliek op die verkeerde knoppie deur kortsluiting teen nie kortsluiting verstaan. Een keer dat ek vergeet in 'n stop limiet te sit (ek was besig om te gesels met my buurman), die voorraad ek was in laat val 70 sent, die grootbaas wat s monitering ons gehardloop in en geskree Stasie vir stop limiet. (Wat my stasie). So, ek is bly dat ek m in staat om hierdie fout in die klas en nie by die huis met my eie geld. Daar is baie van die dinge wat jy kan leer uit die handel dit vir die regte. Klik op die skakel hierbo om die 7-dag sien. Eintlik is dit al die tegniese handel gereedskap en vaardighede. Ja, jy kan boeke om dit alles te kry lees, maar jy d moet miskien 20 boeke gelees en een of ander manier weet om te kies uit belangrikstes om dieselfde inligting te kry. Die belangrikste verskil is dat 'n Instrukteur is daar om dit te leer om jou. Verduidelik dinge wanneer jy don t verstaan ​​en verduidelik waarom dit instrument is belangrik. En jy kan nie vra 'n boek 'n vraag. Dit het t beantwoord ya. Na die bekendstelling van 'n instrument, bv. RSI, mnr R sal ons na sy mening vertel oor die gebruik van hierdie. As dit was 'n goeie aanduiding of nie (uit sy jarelange handel ervarings). Sy ervarings alleen was die moeite werd 'n baie IMO. Soos om iemand daar vir my vertel hierdie aanwyser is agter so don t gebruik dit om jou koop / verkoop besluite te neem. Die hoeveelheid inligting wat hulle ons geleer was enorm. My kop eintlik beseer toe 15:00 saam kom. Dit het gevoel asof iemand 'n naald vol inligting vas en ingespuit in my brein. Ek het twee groot gebonde papier vol aalmoese (2 duim dik), en ek het soveel notas elke dag, my hande seer na elke dag. Herinner my aan my Universiteit jaar. Op 16:00, is almal in die klas basies spandeer. Maar die ongelooflike mnr R. gehou gaan soos die Energizer Bunny. Nee, eintlik ek wed hy d die E Bunny loshande geklop. Toe ek huis toe gegaan elke dag by 04:30, moes ek eenvoudig rus, soooo baie inligting alles in my kop. Ek het amper gevreesde gaan die volgende oggend soms. Herinner my aan my H R blok belasting natuurlik. So jy beslis kry jou geld werd is daar in inhoud. rfdrfd Aansluit Datum 27 Junie 2005 Posts 7260 Dankie 127 BST Rep 2 (100) Kyk profiel Privaat Boodskap 15 Oktober 2010, 17:19 Post Grad. Nadat jy die kursus voltooi vyf, kry jy aan te meld by hul studente artikel in die webwerf. Sjoe, daar is tonne van dinge in daar. Onthou, daar is onbeperk weer neem, so voel vry om terug te gaan en weer te neem die klas. Maar as jy besig is soos ek, D jy moet dae af te neem om weer by te woon. Daar was 3 mense in my klas wat weer neem. En hulle sê almal: Ja, hulle leerstellings te doen werk, maar dit is nog steeds moeilik om die sneller te trek nadat jy die heck vyf ontleed uit die stomp. So hulle is daar meer vertroue oor wanneer om die sneller te trek nie. Op hul webwerf, vir gegradueerdes, een van die coolste, en die beste dinge wat hulle het is 'n Live (en aangeteken) lesing aangebied deur OTA instrukteurs in die hele wêreld. Hulle doen 'n elke paar weke en ek het een lewe op Dinsdag (toe ek didn t het werk), en die instrukteur bring die kaarte, ongeveer 110 studente in geteken, en jy hoor die instrukteur se stem en sien sy muis kartering en plot . Jy kan vra vrae woon, en hy antwoord hulle dadelik. Na 1 uur van daardie sessie, ek wou meer. Ek het baie geleer in daardie sessie, ESP. wanneer die instrukteur iets doen, hou dan die vraag aan jou: So, is dit 'n buy geleentheid Hy dan wag vir die klasse te klik JA of NEE. Dan onthul sy antwoord. Elke sessie natuurlik 'n onderwerp. Hulle is ook aangeteken, so ek kan nou aanteken en kyk hoe dit by my eie tyd. Elke sessie weer beklemtoon wat ons geleer het in die klas, met werklike voorbeelde van aandele, S P, DJIA kaarte wat stroom. So dit wys jou as die tegniese analise gewerk of nie. As jy wil hierdie diens aan te vra oor jou eie voorrade, jy kan ook vir 'n prys, hulle noem dit XLT. Die prys is hier: tradingacademy / kursus. K-Trading. aspx 10,000. Sonder grappies. Maar dit is 'n leeftyd lidmaatskap. So dit soos 'n groot gemeenskap van handelaars, hulle ontleed die hel uit 'n voorraad, almal insluitend OTA instrukteurs is daar, sal kommentaar lewer. Mnr R vertel ons hulle vorm groepe en eintlik alle handel terselfdertyd. So ek dink dit is beslis meer voordelig wanneer jy 50 mense wat dit ontleed het en beskou dit as 'n goeie handel of nie. So vir 10k,. Ek veronderstel jy moet in staat wees om terug te verdien nie. Ek hawe t by hierdie nog nie seker of ek die tyd om deel te neem. Waarde: Wanneer jy na die berader daar praat, hulle in staat is om te gooi in 'n paar ekstra dinge vir gratis. Soos die besoek van die eerste 2-3 dae van 'n ander kursus, die bywoning van werkswinkels, ens Die basiese prys t kan verander, wat regverdig, veronderstel ek. dit isn So t soos sit op 'n vliegtuig na Hawaii, net om uit te vind die ou langs jou betaal 2000 minder. By 5000, dit is beslis duur. Geregverdig waarskynlik nie. Maar, die instrukteur, inhoud, lewende handel was top. Ek het vergeet om by te voeg, soos aangedui op die webwerf, sal jy 20 ontvang van jou maandelikse kommissie jy betaal met Questrade terugbetaal terug as kontant in jou Questrade rekening elke maand. Dit sal hou gaan totdat jy jou Questrade rekening te sluit en 'n maksimum van 4995 (jou onderrig). So, hoe meer jy handel met QT, hoe vinniger jy sal kry al jou onderrig terug. So jy het jou opvoeding gratis in 'n sin. Aangesien jy hierdie klas vir die lewe kan terugneem, onbeperkte, dan dink ek dat as jy hierdie klas 2x of 3x neem, dan ja, 5000 is beslis geregverdig en die moeite werd. Glo my, kan jy hierdie klas 5x neem en steeds kan iets nuuts te leer. Omdat die mark verander elke paar maande. 1999 tegnologie borrel bars, 2008 finansiële ineenstorting, ens Sommige studente het dit tydens 'n resessie (soos ek), dan moet ek terugkom wanneer dit nie 'n resessie te sien wat die verskille in die handel is. Jy kry die prentjie. Soos ek gesê het, jy tegniese handel boeke kan lees, sal hulle jou leer dieselfde ding, maar 'n boek sal NIE jou vrae te beantwoord. Die boek gewen t kyk na vandag se nuus en leer wat inligting om aandag te skenk aan al dan nie. Die boek gewen daar t wees wanneer jy handel dryf het na So, daar het jy dit beantwoord, my kort opsomming. Is ek bly ek het dit Ja. Het ek gebruik wat ek geleer het om my te kry geld Nog nie, want ek hawe t nog alles verteer, ek skat ek het 60 links na te gaan en te verteer. Maar dit het my 'n slimmer koper op die oomblik, ek het net wouldn t spring in AAPL omdat dit gekruis 300. As ek het hierdie kursus vroeër, ek wouldn t verkoop AAPL op 150. dom eh Dankie vir die lees, voel vry om my te vra enige vrae, ek sal my bes doen om dit te beantwoord. As jy van plan is om dit te verower, laat my asseblief verwys. Ek kry 'n krediet vir my volgende kursus (as ek ooit een neem). E-pos of PM my. Dankie. Geredigeer deur rfdrfd 16 Oktober 2010 by 09:35. rfdrfd Aansluit Datum 27 Junie 2005 Posts 7260 Dankie 127 BST Rep 2 (100) View Profile Privaat Boodskap Therion tighty whities Simms charliebrown Ek wouldn t aanvaar nadat 'n professionele dag handel kursus wat jy kan spring in die bestuurder se sitplek en handel voltydse tyd vir 'n lewe en 'n aantreklike inkomste. Trading is een van die moeilikste bane daar buite, want die meeste Don het t beheer oor hul emosies wanneer dit kom by om hul geld op die lyn. Die meeste van ons is risiko-sku omdat risiko beteken ongemak en pyn. Ons probeer om dit so veel as moontlik te vermy. Snaaks hoe nie waar in die hersiening doen jy praat oor risikobestuur of handelaar se sielkunde wat veel meer krities as die begrip van fundamentele ontleding en tegniese ontleding. Waarnemings: - Die instrukteur eintlik handel dryf vir 'n lewende meeste instrukteurs Don t handel en dit is die rede waarom hulle in die besigheid van onderrig en verkoop seminare gaan - Hierdie kursus geleer word gedurende die dag en die instrukteur dag ambagte Wat gaan aan daar is hy 'n swaai handelaar wat ek wil sien is 'n instrukteur wat eintlik handel dryf vir 'n lewe, kners dit uit soos die daytraders doen. wys die vaardighede en kennis geleer in die loop en wys jy konsekwent in die maak van profit. Show my jou verlede ambagte, wat wenners is, wat ROI (return on investment). Hoeveel is jy gevaar per handel, waarom jy die handel, ens het Geredigeer deur shawn99 15 Oktober 2010 by 22:47. shawn99 Aansluit Datum 18 Augustus 2004 Plek Toronto Posts 2125 THANKS 16 BST Rep 4 (100) View Profile Privaat Boodskap 15 Oktober 2010, 22:51 Oorspronklik gepos deur ckhw Is die materiaal eintlik bruikbare in werklikheid of net 'n duur handleiding om bykomende fooi-gebaseerde dienste. My ervarings gratis seminare en 3 maande by SwiftTrade as handelaar leerling stel die later. cbc. ca/marketplace/2010/r. pa / belangrikste sommige van die kommentaar is onder regs moeilik om maag, so baie mense kry scammed. ahhh ek uit byna 20.000 dollars. By die 500 klas, was ek aangesê om my STRS aftrede uit te kry en met hulle opvoedkundige materiaal en leiding sal ek vir die lewe. Is daar 'n klas-aksie hofsaak teen nog hierdie organisasie Ek wil deel wees daarvan. Die praktyke van hierdie organisasie is verkeerd en speel op die emosies van mense wat nie kan poging om te verloor. Ek geleende geld om te betaal vir hierdie 6000-klas en is nog steeds betaal vir hierdie teen 'n koers van 23 rente. Die afrigter het gesê om nie te bekommerd wees oor dit, want ek sou wees om meer as 23 rente met die beleggings. Hoe kan ons begin 'n klas-aksie pak wet Geplaas deur Virignia Hutchens op April 18, 2010 12:41 shawn99 Aansluit Datum 18 Augustus 2004 Plek Toronto Posts 2125 THANKS 16 BST Rep 4 (100) Kyk profiel Privaat Boodskap 15 Oktober 2010, 23:50 Goeie kommentaar deur almal. Ja, ek het vergeet om te sê, sommige dele van die kursus waar bestee aan praat oor jou emosies, hoe om dit te hanteer, en jou kontrolelys en toolkit voordat jy 'n handelsmerk te neem. Vir meer in diepte emosies, handel styl, wat aandele is reg vir jou en nie reg vir jou, hulle het 'n ander werkswinkel, wat ek gratis wat ek het om te woon, sodat 'n ander kursus. Dit is 'n opvoeding, nie net 'n seminaar. So sy wil gaan gholf skool om te leer hoe om gholf te speel. Wanneer jy gegradueerde van die skool kan 'n mens nie verwag om skielik in staat wees om ongelooflike gholf te speel. Ja, die instrukteur is 'n aktiewe handelaar, maar as 'n instrukteur, het hy gesê die reëls van die skool hom nie toelaat om dag handel (prob, want dit sal inmeng met sy lering alledaagse, skielik moet buite loop om 'n handelsmerk te maak). Sodat hy kan net swaai handel. Dieselfde met al OTA personeel sowel. So ja, sit hy sy leringe in aksie homself, het Hy ons sy rekening (hy didn t nodig het om, maar soos ek gesê het, is hy 'n eerlike, mooi man, niks om weg te steek) en 'n paar van sy ambagte. Hy het vir ons hoekom hy sit die ambagte in, met behulp van dieselfde vaardighede en analise wat hy (en OTA riglyne) ons geleer het. Natuurlik, het hy 20 jaar se ondervinding sowel, wat ons don t. Die instrukteurs ook geleer hoe die mark werk. Market makers, routing, dinge wat jy sal nooit leer uit boeke of die internet, want dit iemand wat eintlik binnekant s gewees om hierdie dinge weet neem. Ja, daar is tonne van binnehandel. Hulle het ons vertel, dit kan so eenvoudig wees soos in. Ook, hoekom dink jy het die mark beweeg op of af KORT voor die ekonomiese nuus kom uit (bv. Werkloosheidseise). Dit is veronderstel om geheim te wees en niemand weet totdat dit kom uit op inspraak 10:30. Maar tog, die mark beweeg in 'n sekere rigting te 10:25. Dit is omdat hy gesê het: 'n klomp mense wat reeds die nuus te lees. Omdat hulle moes gee die nuus te CNBC, CNN, ens om voor te berei om dit te rapporteer. Dus, baie oog het dit gesien voor 10:30. Hy het ons vertel, 'n tyd 'n CNBC verslagdoening verkeerdelik gesê: Ek stem saam met Shawn99, Don jy t skielik uit te kom en skielik ryk. Trading is taai. Ek moet sê, is baie moeilik. Ja, 5000 is 'n klomp geld. Geen ander skool in Toronto wat ek het gesien bied 'n onderwys so. Dus, kan hulle ook al die hel wat hulle wil vra. Maar ernstig, as jy don t 5000 te spaar, moet jy nie wees in die aandelemark. Stick met GICs, stadig onderlinge fondse. Soos ek gesê het in die ander Questrade draad, vir my persoonlik, vyf verloor ek baie 5000 dollar in my vroeë dae van die saak (toe ek op skool was, nie veel uitgawes, deeltydse werk). 5 van my medestudente in my klas was ook in dieselfde bootjie. Verlore 10000 - 30,000 in hul handel jare, dan uiteindelik besef, ek het dit as 'n opvoeding, ek baie geleer, en as jy 'n opvoeding wil, sou dit 'n goeie plek wees. Die moeite werd of nie, aan jou om te besluit. As dit 500 was, het ek is seker almal wouldn t twee keer dink. rfdrfd Aansluit Datum 27 Junie 2005 Posts 7260 Dankie 127 BST Rep 2 (100) Kyk profiel Privaat Boodskap 15 Oktober 2010, 23:53 Ook het hy vir ons in die ongeluk 2008, hoekom het ons onderkant op daardie vlak. Hy gebruik die tegniese ontleding en het ons daar koring, presies die ondersteuning lyn van die vorige jaar. En hy was reg. 'N Mens kan voorspel waar die mark sou 'n laagtepunt bereik. Die konsep is eenvoudig. Mnr R. aan ons behou en dit is 'n self fulfilling prophecy. Omdat al die groot spelers gebruik dieselfde tipe tegniese ontleding. Ondersteuning en weerstand lyne, FIB. analise, so na die groot haaie trek hul lyne, sal hulle koop wanneer die prys kry om so 'n vlak, en verkoop wanneer dit tref hierdie punt. Mnr R. het ons ten minste 20 werklike voorbeelde van aandele en het wanneer en hoekom dinge omgedraai, elke keer, byna presies op dieselfde vlakke as tegniese lyne en ontleding. Weereens, self vervul. rfdrfd Aansluit Datum 27 Junie 2005 Posts 7260 Dankie 127 BST Rep 2 (100) View Profile Privaat Boodskap rfdrfd rfdrfd Spring na bladsy Soek Forums Login


No comments:

Post a Comment