Saturday, September 24, 2016

Latex Error Unknown Option Binary - Eenhede Vir Pakket Siunitx

Ek was in staat om dit te los deur die volgende te doen: usepackage spoor-gewig ware, vrag-konfigurasies binêre Ek het dit in plaas van my bestaande siunitx usepackage verklaring. Ek don aange 30 November 11 van die 3:14 Watter weergawe van siunitx doen wat jy hoef te vind, listfiles voeg voordat documentclass en sien die log lêer. Werner 30 November 11 by 03:37 Ek het probeer om dit wat jy in jou vraag (nie in jou kommentaar) en alles werk goed gehad. Wat ook al die probleem, ek don Ric 30 November 11 by 03:37 Dit lyk soos die klassieke 30 November 11 by 08:52 Voorbeeld: CircuiTikz - Maklik elektriese netwerke CircuiTikz is 'n versameling van LaTeX macros ontwerp om dit maklik om elektriese netwerke te trek in maak wetenskaplike publikasies. Dit bied 'n maklike sintaksis gebaseer op to-paaie na die verskillende komponente te plaas. Die onderstaande voorbeelde is van die CircuiTikz voorbeelde bladsy. Die skrywer van CircuiTikz is Massimo Readelli die voorbeelde wat jy nodig het om die CircuiTikz lêers eerste aflaai en installeer hardloop. Let. Die bane biblioteek beskikbaar is in die CVS-weergawe van PGF is geïnspireer deur CircuiTikz. Het jy 'n vraag oor hierdie voorbeeld TikZ of LaTeX in die algemeen Vra maar in die LaTeX Forum. Oder frag auf Deutsch auf TeXwelt. de. Kommentaar 1 Maria, 5 Julie 2009 by 07:36 Baie geluk en dankie aan die skrywer deur die pakket. Hoe kan ek die motors te kry in die kring Ek het nie gevind dat hierdie simbool thank you very much 2 Kjell Magne Fauske 5 Julie 2009 om 08:17 Maria, moet jy Massimo Readelli vra hieroor. Ek is seker dat hy kan help. -. Versus. co. il. versus. co. il Ek het 'n paar probleme met hierdie voorbeeld. In die eerste plek het ek 'n fout boodskap: LaTeX Fout: onbekende opsie simbole vir pakket circuitikz. Toe het ek gekyk na die dokumentasie: mirror. ctan /graphics/pgf/contrib/circuitikz/doc/latex/circuitikz/circuitikzmanual. pdf en opgemerk dat simbole - opsie is nie meer geldig. Ek verwyder dit, maar dan het ek probleme met die mikro farad - stuff. usepackage simbole verander na usepackage siunitx Voeg SI, vir elke komponent. Soos volg: Verkeerd: C, farad l 10 mikro Net uitgepluis het 'n eenvoudiger manier: net die begin van die lêer te wysig: 6 Fran ois, 1 Januarie, 2012 at 13:59 En Ek sal nou byvoeg dat (2012) die vrystaande-eenhede opsie is ook uitgedien. Nou is dit werk goed met hierdie aanhef: usepackage usepackage usepackage 7 Tiffany Hayes 10 Februarie, 2012 om 23:40 So jy nog steeds nodig om die SI opdrag Ek het opgemerk gebruik. Ook, ek hou aan om eenhede onder ander baan dele (maar geen foute uit LaTex). Is daar enige manier om net te beweeg die etikette, of moet ek net so groot soos my kring I m met behulp van die kode soos hierbo te vergroot, maar met die SI plaas soos hierbo beskryf. 8 Dave 7 Maart, 2012 om 20:27 Hey, is daar 'n manier om 'n opskrif bokant 'n weerstand en die verwante waarde onder die resitor 9 Anon, 18 April, 2012 op 21:20 Ek Don t sien hoe om te skep laai die CircuiTikz lêers - die skakels is 404 nie gevind en dit lyk asof Massimo Redaelli bestaan ​​nie by die fakulteit lys van die webwerf Dipartimento di Elettronica e Informazione (DEI). Kan iemand wat die pakkette laat my weet 10 Jannik 11 Mei, 2012 op 19:25 Probeer ctan / tex-argief / grafika / PGF / contrib / circuitikz / tex / latex / circuitikz of jou Tex Live Bestuurder 11 Jeff Hein, 31 Mei 2012 om 02:51 dit is net amazing Thank you so much vir jou harde werk 12 Alex Mason, 10 Julie 2012 by 11:56 Ek het 'n effens verwante probleem met hierdie te doen met knope. In die dokumentasie dit sê om dinge te gebruik soos o o of om knope te produseer op die uithoeke van komponente. Maar LaTeX gee die fout dat dit nie die sleutels o o of nie weet nie. Miskien moet hulle vervang of verwyder. Is daar iemand weet 13 Fred 14 September, 2012 at 18:30 Het enige iemand weet as daar 'n kring simbool vir varistors, MOVs, of weerligafleiers Dankie 14 Charlie, 17 Oktober, 2012 om 20:41 Die skakels na die Circuitikz tuisblad gebreek. Die hol sirkels aan die einde van 'n lyn geproduseer word w / o (regs), of O - (links), volgens die handleiding monsters. Mnr Redaelli s circuitikz handleiding bied hierdie URL vir bron, en ook het nuttige voorbeelde, is simbool lys Voeg kommentaar op die oomblik nie aangeskakel. LaTeX Forum Ek het probleme met die siunitx pakket. Latex gee altyd die volgende fout boodskappe: LaTeX fout:. Die fout lei my om te reël 617 van siunitx-weergawe-1.cfg. tex (sien aanhangsel). Is daar iemand 'n idee waar die fout kom uit Dankie by voorbaat Aanhegsels siunitx-weergawe-1.cfg. tex (30,91 Kb) afgelaai 83 keer Jy moet 'n volledige betekenisvolle maar eintlik kort minimale werk byvoorbeeld dat laat s almal reproduseer die fout maak en gebruik dit om hierdie hier rapporteer: Ok, ek hoop dat hierdie voorbeeld-lêer werke. Ek kry nog steeds dieselfde fout boodskappe. wysig: Btw, ten spyte van die foute wat ek kry 'n werk pdf-lêer. Aanhegsels siunitx-fout-example. tex (1,55 Kb) afgelaai 102 keer Geredigeer deur tho mi op Do 8 Augustus 2013, geredigeer 1 keer in totaal. Nee, hierdie lêer gewen t werk. As ek stel dit ek don t kry enige foute Ook dink ek dat die meeste pakkette in daar niks met die probleem. Dit moet iets lyk: Kode: Kies al Open in aanlyn LaTeX editor documentclass usepackage opsies te voeg wat jy nodig het om die fout te reproduseer miskien voeg sisetup as jy dit nodig het om voort te plant die fout begin hier moet ten minste een lyn Ek vermoed maar miskien nie - onmoontlik om einde sê


No comments:

Post a Comment